MELODIFESTIVALEN 2010 ! :D (L)



   HEEEEEEEJ !!!!!
haha, förlåt att jag inte hunnit/orkat skriva.. haha, men ni är vana att jag inte brukar skriva ? :P
haha, ehm idag så var mamma och jag på a6 och stan. Sjukt mysigt vare ! åt på sub way me (L) it !!!!
haha, erkänn att deras mackor ät sjukt goda? haha, sitter framför tvn och tittar på Melodifestivalen 2010 ! haha, jag äääääääälskar melle :) haha, snyggaste förkotningen ? hehe, aja, köpte lite smått och gott på stan & a6 :) haha, så blev vet lite te bror oxå :) aja ha en fortsatt bra lördagskväll och jag vill ha tacka jossan för en grymt rolig fredagskväll ! :) pusshejs ♥



Postat av: jossan :)))))

hihih, tack själv! :)

kul att du skriver haha eller nåt hela tiden :p

puss <3

2010-02-10 @ 16:16:17

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: