ojojoj ! haha länge sen nu :s

hejhej :)
har nyss vaknat och sitter och myser i soffan :)
assu färlåt, men jag har verkligen inte hunnit skriva :s ..
igår va jag på a6 med jossan, köpte ett par leggins, öronhängen, hårspännen + tofsar
ehm, idag så ska vi fira alla hjärtans dag. haha fira och fira ? assu vi ska äta gott och mysa hela dagen :) haha, för imån kommer josefiiiiiiiiiiiijn :) haha, hon ska sova över här :) haha, och jag måste tacka dig för en sjukt rolig kväll :) haha, u är the BÄST ! haha, ehm på tisdag ska jag till Tallnäs med miniminiorerna och några fler, så då kommer jag inte kunna skriva. aja, nu har jag inget mer att skriva. sååå.. HEJDÅ !!! ha ett fortsatt bra sportlov ! :)




Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: