GODMORGON !

hejsvejs !
vad gör ni ?
jag gör inte så mkt, ska fixa mig lite snart. Mamma och johan är och tar andra dosen av sprutan :) haha, så jag är ensam hemma :) haha, ehm idag så ska vi åka runt och titta på lite saker. ett UV filter till min kamera och lite så, godisförbud har jag oxå :) haha, får 1000:- om jag klarar fram till nyår :) haha, efter kl 12 så ska jag smaska i mig sjukt mycke ! haha, fast jag kanske inte gillar godis längre då ? ;S haha, menmen, allt är bra med mig lite ont i halsen men annars är allt okej. Ehm, skolan är helt okej, ska plugga tyska och göra teknik + geografin när jag kommer hem. ehm ut och ta kort med stativ sen kanske ? haha, aja, skriver nog ikväll :)
PUSSHEJS !!


ba så alla vet så har tonår en egen blogg : http://micropopcorns.blogg.se/
alla kollar :)



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: