haha bellahs blogg blev svin söt :) <3

hej bloggen !
igår satt jag och gjorde Bellas blogg oxå, http://mebelle.blogg.se/lr jag gjorde ba headern. Rätt fin tyckte jag den blev :) Nu sitter jag här med nymålade naglar och o sminkad :) haha, ska te kyrkan vid 3, ska spela ngt spel med johan innan jag går. haha och jag kan vad jag ska säga nu :) haha, så duktig är jag :))
ehm, allt är bra med mig, lite trött men men, måste gå och lägga mig tidigt ikväll för annars kommer jag ALDRIG kunna gå upp te skolan på fredag. mmh, skolan börjar på fredag -.-' lr egentligen börjar vi imån, men då är det studiedag :jj haha, lite lyx ;) aja, går en dag i skolan sen helg ? väldikt onödigt, asuu vf inte låta off börja på måndag ? haha, lämna in min mobil ska jag la oxå göra nu i helgen tror jag, assu jag hatar allt som har med min mobil att göra ! jag har haft inne den sjukt många gånger, vf får jag inte en helt nu ist ? jag fick en för min "vanliga" var så söndrig men den som jag fick (som jag har nu) har dom gjort värsta största reban innuti skärnen och den blir typ ba större och större hela tiden sjukt jobbigt iaf.
menmen, va ska man göra ? jag vet inte och jag bryr mig inte för jag vill ba ha en mobil som funkar och utan en stor repa i skärmen ... så jobbigt äre. aja, nu ska jag inte prata bort mig ! Ehm kommer va i kyrkan + st. o till typ 6 lr ngt julgransplundring :) (L) haha, jag vet inte riktigt, men jag kmr ha med min gamla kamera så det blir nog massa bilder när jag kommer hem och jag hinner och orkar uppdatera, annars kommer de imån !
Nu ska jag kila ut och ta lite kort !






Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: