hejhej !..

..som ni kanske märkt så har jag haft typ en blogg paus under jul + nyår.
ehm, jag har inte hunnit skriva så mycket för jag har typ inte haft ngn tid..
men nu är jag tillbaka !
Julafton var Underbar :D hahah, så va oxå nyår :) hahah, jag fick en system :D:D:D hahah, jag är *överlycklig*.
ehm, just nu så är momo och mofa här och johan har en kompis här, har nyss ätit kebab. sjukt gott vare :* ehm, skolan börjar snart ... ehm vene hur jag känner för det, pallar inte skolan eller ngt just nu. jag har varit med jossan innan nyår och tagit sjukt mycket kort. Ska lägga in alla bilder när jag har skrivit klart så de kommer nog ikväll. nu har jag inget mer att skriva tror jag inte iaf :P
aja,

go'fortsättning då er :*


Postat av: Anonym

kan du ine lägga ut en bild på din system ? :D

2010-01-03 @ 11:13:47

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: