JAG ÄR DÖ TRÖTT !!!

helluuuuuuu !
nu har jag tittat på THE EX och KNOWING, THE EX var jätte bra ! haha, KNOWING va typ konstig läskig och bra :P haha, ehm, nu så ska jag spela spel på datan tror jag :P haha, jag har suttit vid datan HELA dagen, för jag har tittat på alla filmer via en sida på datan :) (L) haha, om ni vill veta vilken så kan jag tyvärr inte säga det, för det är en sida via mammas jobb som bara alla som jobbar där får gå in på gratis nu typ fram till februari eller ngt, annars kostar det. haha, det är igentligen en sida som skolorna kan gå in på och se typ 10 gratis filmer :P haha, aja, ehm det var nog allt, imån fyller bror 12 :D haha, fast jag får ba sitta i mitt rum hela tiden..

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

GRATTIS TILL JENNIFER 14 ÅR !!! (L)(L)
haha, men det var nog allt, skriver nog inte mer idag.
pusshejs (L)



Postat av: jennifer

TACK GUMMAN! :D (L)

2010-02-02 @ 16:58:19

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: