Jag vet fortfarande inte vilken header jag ska ha !!!! :S HELP MEEEEE !!

hejhej !
dagen har varit bra. Just nu så ska jag plugga tyska och göra typ ett test i fysik. Ngt på ngn hemsida typ :P fast jag ska läsa igenom allt i boken först :) Annars är allt bra. Jag och mamma har bakat muffins :) haha, med glasyr och mer små blommor och blad. ni kan få se sen :) Så om typ 10 min ska la jag och familjen sätta oss ner och smaska i oss dom ! Ehm. Jag har typ ba slappat idag. Åkte bussen hem med simon :) imån så går jag nog. lr så tar jag bussen. haha :) börjar 8 -.-' och slutar med gympa. haha :) kul för er att veta vah ?
+ att idag fyller Cassandra 14 år :D:D GRATTIS GMN !!!!
haha, jag tycker ALLA ska såga grattis (a) haha :*
ehm Bella fyllde 14 för 2 dagar sen. Grattis till dig oxå gmn !!!!!! (L)
haha, och hon är sjukt snäll (a) för jag ska få photoshop av henne ! :D haha, ttack ! (L) aja, ehm lite bilder blev det idag. fast typ ba 10 lr ngt. och jag orkade inte gå ut så det blev några här inne :) ehm. det var nog allt för idag :) ha det bra och sköt om er ! PUSSHEJS !



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: