ny bloggdesign va tycks ?

Hejhej !
har suttit och gjort en ny header. Säg om den är bra och så annars så tar jag tbx den gamla.
haha, måste ba fråga, på den andra headern hade jag bilden i sidan, men nu har jag den i mitten ska jag ha kvar den där eller ska jag ha den nya i sidan oxå ?
haha, svara gärna för jag vill veta :)
aja, nu ska jag äta kyckling iaf så ska ut och hjälpa mamma i köket snart. vill ba veta vilken jag ska ha.
aja nu ropar mamma.




haha, jag vet att jag lagt upp den innan, men jag ba älska't <3


Postat av: ccassandras.

sjukt fin header :):) <3

2010-01-03 @ 21:03:15
URL: http://ccassandras.blogg.se/
Postat av: jossan (:

men usch, bilden är söt (a)

men inte jaaag ;j <3

iloveu' :)(L)

2010-01-04 @ 12:10:33

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: