tillbringade natteen liggande på toan ...

.. fyyyh -.-' inatt så låg mamma och jag på en madrass inne på toan, jag mådde sjukt illa, men jag spydde aldrig. idag så mår jag lite bättre, fast fortfarade ont i magen och halsen. f*n... i lördags hade jag ba ont i halsen och då trodde jag allt skulle bli bra.. att jag inte skulle vara sjuk längre, men ja ghade fel.. aja, är hemma imån oxå, SJUK HUNGRIG ÄR JAG ! jag vågar och vill inte äta, jag har suttit och försökt dricka en cola sen kl 1 typ, och nu är klockan halv 5 och den är inte ens slut -.-' jag har ätit en knäckemacka.. och typ 4 små potatis bitar.. aja, nu sitter jag och kollar på Cheeta girls 2 :) haha, ehm.. det var nog allt.. haha :) ha en fortsatt bra dag :) (L)
pussss !!!!! (L)


Postat av: Innocent & Chris

Finalisterna till Veckans Blogg är nu utvalda. Tyvärr så hamnade du inte där den här gången men nästa gång är du säkert där :)



Rösta gärna på den bloggen du tycker förtjänar att bli veckans blogg!



http://innocentandchris.blogg.se/2010/january/vackans-blogg-finalister.html

2010-01-31 @ 21:14:56
URL: http://innocentandchris.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: