vita fina vinterland ~

hejsan alla sötnosar!
jag ahr typ inte skrivit på npgra dagar, men man kan la se det som chansen att rösta på veckans blogg :)
men nu så har iaf JULIA BLOMGREN vunnit ! Grattis sötan ! kommer lägga upp klickabar bild snart :*
aja, dagen har varit bra. Åkte buss hem och gick typ en bit med felix och simon och så stod vi och pratade lite sen så gick jag hem. Har typ vilat en liten stund. Sen gicka jag till skogen en liten stung och tog lite kort :) Allt är ba med mig, lite slö fortfarande :P Just nu lyssnar jag på Erik - 18 and live. den är bra :)
Ehm nu så ska jag plugga lite tyska sen så ska jag göra en ny header. har en sjukt bra ide men jag vet inte hur det kmr bli. Aja. ngt får jag la ihop ! Assu låten är sjukt bra ! haha, :)
pusshejs !

VINNAREN:
(klicka på bilden så kommer du till jullans blogg :) )



BILDER FÅRN NÄR JAG VA MDE JOSEFIIIN :*


BILDER FRÅN DAGEN:



Postat av: felle

vad heter din kamera?

sjukt bra ialf! :)

2010-01-15 @ 18:47:38

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: