måndag - tisdag UNDERBARA ! ;D

hej på er !

mån - tis va jag i nacke bo och tältade med Jossan, Berra, Simon, Felix och Mirre :D vi hade skiit kul! haha, jag har bara några bilder, men jag ska få från jossan sen, haha, va hade iaf as mysigt, grillade och badade och åkte ut med båten, haha, Mirre har en jätte liten båt, och vi 6 försökte få plats, det gick men det var trångt, haha, och jossan trillade i ! haha, jäkla va kul det va :P haha, aja, jag har sovit hela dan iaf :P snart ska vi äta potatisgratäng och kasler, så sjuuuuukt gott ! :D:D men ni får ha det bra, och jag lägger in bilder ikväll, för jag sitter vid pappas data, vi får se när jag får bilderna från jossan :P aja, ha det bra iaf ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: