3 dagar kvar !

hejsan !

Nu sitter jag och tittar på tv haha som vanligt :P Jag va med John, Kevin, Linn och Madde idag, va hade jätte myyysigt :) haha, åkte hem, åt lite sen gick jag upp till p 98:ornas träning och provade att fota lite lagbilder, jag ska fota alla lag på lördag så jag ville bara titta lite på hur de blev och så. Sen kpm jag hem och har typ halv sovit, jag är jätte trött ! haha, och på Fredag åker Jag, Jossan, Mirre, Felix, Simon och Erran till LISEBERG! :D kmr bliii sååååååååååååååååå kul ! :D:D:D:D haha, vi kmr ha bäst ! :) haha, åker bussen vid 9 och kommer hem typ halv 11, för jag tror vi skulle va framme i jkpg kvart över tio. Ehm, imån åker mammii till Tyskland och Pappa till en maaaaaaaaaaaaasssa ställen, haha, så momo och mofa kommer va här lite, men jag ska typ fixa tills på fre. kolla så man har alla pengar och så ska jag fixa äggmackor ! det är typ det godaste som finns ! :D haha, och det är på Torsdag jag kommer göra detta, så imån ska jag inte göra ngt ! allt är ju sluut. sången, miniminiorerna, fast Tonår kmr hålla på hela JUNI ! :D haha, och IDAG ÄR DET BARA 13 DAGAR TILLS JAG FYLLER ÅR ! :D sååååååå braooow, haha, jag vet typ va jag ska få, men det får bli en överraskning, för er :P aja, skriver nog ngt imån, men räkna inte med att jag kommer skriva ngt på FREDAG och LÖRDAG, kanske lördag kväll, om jag hinner och orkar, för jag kommer nog va rätt trött, först liseberg sen en heldag på haga typ från kl 8 på morgonen, till jääääääääääääätte seent... aja, nu så ska jag sluta skriva, hihi, ha det så braaaa! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: