ajajaj :(

Anonym om soooooooooooooommarlooov ! :D:
heeeej , vill du fixa min bloggdesign? :D:D:D

svar: hheeejsan ! :D haha, självklart kan jag gör det, men nu i sommar kommer jag inte sitta vid datan hela tiden, så det kanske kommer ta ett tag, men ofc ! :D <3 haha, jag skriver en kommentar med min mail och sånt :) kraaaaam :*



heejsan soeets ! :D
vet ni ? jag har trampat på en spik :(:(:( igår, när jag var och badade, så skulle jag springa upp till dit jag och eve solade och då hade typ en spik lossnat och så trampade jag på den, på huvudet eller vad man ska säga :P haha, det har blivit en stor spricka i min häl som gör för jaevla ont :( jag måste gå på tå .. fyyh ! iaf så hadet jag det sviina mysigt igår, madde mådde inte så bra så hon följde inte med, syynd men vi hade kul iaf ! :D john erik och william va där och typ halva deras klass som va assaaa laaama ! ååh, höhö, eehm idag har jag inte gjort ngt, varit och handlat med mamma, varit på ortopedtekniska (stavning?) sen legat och läääst ! :D har nyss börjat på sitsta boken i twilightserien och 3an va skiiit bra ! och sorlig och läskig och jätte gullig och romantisk och rolig och allt ! :D haha, skita bra iaf, och när jag läst ut 4e ska jag läsa Bree Tanners andra liv :) aja, nu har jag nog inget mer och skriva + att jag skriver på min brors data och han vill nog att jag stänger av snart :P haha, ha det jättebäst och sköt om er !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Postat av: amanda

hur går de med feliiiix :D:D

2010-06-21 @ 15:15:34

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: