DET ÄR SOMMAR ! :D (L)

.. JAG HAR INTE HUNNIT SKRIVA PÅ EN EVIGHET !  :OOOO
jag skäms ! förlåt, men igår va jag ju i GÖTRBORG ! och gick på Liseberg hela dagen ! Det va gryymt kul, men jag har bränt sönder mina axlar :s och så hagacuppen idag, det blev inte bättre kan man säga, kan inte röra dom typ :ooo lääskigt ! haha, men LISEBERG, det va det roligaste jag har gjort ! och så fick man åka med männinskorna man älskade ! och det va grymt synd att Berra inte kunda följa med ! :( aja, VI hade iaf skiiit kul ! haha, och jag åkte Kanonen, ngt jag lovade mig själv att aldrig åka, men fiiifffaaahn va härlig den va ! jag skrek från början till slut och va livrädd, men det va heeelt klart värt det ! och Mirre skev så hon knapt kunde prata ! haha så söt är du ! höhö, aja en underbar dag vare iaf ! Hagacuppen idag va tråååkig, för jag skulle ju fota och det va ba 6 som ville ?! haha, aja, va med felix och simon hela tiden, gick hem hit lite och hoppade på min fina studsmatta :) haha, de gick nyss och skulle träffa Simon, ska nog gå ner dit när jag har ätit, aja, jag har ont överallt, så jag orkar inte skriva höhö, ha det bäst !

puuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

PS. JAG FYLLER ÅR SNART ! :D


Postat av: sophia

haha okej bra x)

2010-06-05 @ 19:00:50
URL: http://sophiafroden.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: