s-s-s-s-s-svar

Postat av: felicia L
vart är din tröja köpt?
den var jätte snygg! :)

shuuue :D det är eve som sitter på bryggan, och hon köpte den på jc eller stadium tror jag :s haha, för hon kom från a6 och hade med sig påsar därifrån och bytte om till den senare. haha, men du får fråga henne :)


-

nu sitter jag hos mirre och vi ska snart ner till sjööööön. jag ska nana hos henne i natt igen så jag kommer inte skriva på typ 2 dagar, höhö, och kattungarna är skiiit stora och asa söta ! :D jag funderar på att gömma en i väskan och ta med den hem (a) :$ höhö, men då kommer mirre döda mig, sååå .. haha, jag får la tjata på mamma att vi ska köpa en :D:D:D:D:D:D:D:D:D ha det bra ! + att vi tältade och jag dog. (nästan)

puuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥




Postat av: jossan

i miss u both ;( <3

2010-07-05 @ 18:20:04
URL: http://jjoesfin.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: