min mage..... :'(

hej, jag är hemma idag, så otroligt ont i magen så det finns inte !
ska sätta på en film snart och ba ligga och mysa. Plugga lite och läsa oxå. Ikväll så ska vi till kusinerna, jag vet inte om jag följer med eller inte, isf kommer jag nog sova hela tiden .. mahah :) har tagit en alvedon och magen är lite bättre.. men det göt fortfarande ont.. just nu tittar jag på M IS FOR MUSIC på MTV. juuup, kanske skriver sen. vi får se.. aja, synes (L)

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

några bilder jag tog i går :P


Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Postat av: sofie

jag har satt en 5;a på din bikini, den va väldigt fin! (L)

2010-03-29 @ 21:32:07
URL: http://sofieeanderssons.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: