det alla har väntat på :)

SVAREN ! :)

frågan nu då: när ska du fixa min design? :P

svar: PLYM JAG SKA ! :D

 

ditt favorit pogram ?

Svar: VAMPIRE DIARIES !!!! :D

 

Är jag en av dina bästa vänner? (a)

svar: självklart plym :*

 

är jag bäst för de tycker ja :)

svar: du är bäääästast !

 

är de bra att jag har skrivit många frågor ? :) x 3

svar: ja, ja och ja :)

 

nu kommer jag inte på någon mer fråga tycker inte du att jag har varit skit snäll som komenterat så mkt ? :)

svar: Du har varit snällast ! :)

 

är du oskuld?

Svar: Japp :)


vad har du gjort som mest med en kille?

Svar: Dedu..


kan inte du lägga upp steg för steg hur du sminkar dig?

Svar: Jooh :)


vad andvänder du för hårprudukter?

Svar: Shampoo och balsam – Sunsilk lila.

sen så har jag typ som ett skydd för att jag plattar håret – Loréal Studio HotStraight


kan inte du börja video blogga?

Svar: Joh det kan jag :)


lägg upp bild på ditt favorit plagg?

Svar: Suree :)

 

vad använder du för smink?

Svar: Just nu – inget :D haha,

annars - Foundation, puder, mascara, rouge och ibland ögonskugga :)


vad gillar du för sorts av killar (stil)?

Svar: Bad boys ;) höhö, njaah, men jag vet inte hur man ska förklara ? :P


hur ska en kille vara för dig?

Svar: Snäll, kunna prata, myyysig (h) trogen lr va man ska säga :P


mysig hemma kväll eller feeeest?

Svar: Feeeeeeeeeeeeeeeeest :D och hemmakväll, haha :)


vem är din bästavän?

Svar: Jag älskar alla mina vänner :)

 

var gör du din snygga header ngn stans?

Svar: Photoshop CS4

 

välj
landet
eller stan
bio
eller filmkväll
hund
eller katt
pizza
eller hamburgare
att ha skit många kompisar
eller bara en pojkvän som älskar dej & lovar att aldrig svika dej ?

En riktigt svår fråga, men jag skulle ALDRIG förlora en massa kompisar bara för en kille.. hur snäll och mysig han än är :)

Har du fingerpullat?

Svar: Det vill du allt veta vah ? ;)

 

Hur länge har du bloggat?

Svar: Eeehmm,... lite mer än ett år, men jag vet inte exakt när jag började :)


Ca hur många läsare har du varje dag? :)

svar: det är olika hela tiden, men mellan 20 upp till 100 :*

 

vem gillar du ?

Svar: Felix (a)


hur länge ? ;)

svar: ooh.. ehm lääääänge.. höhö :P


har du någon gång funderat på
att bli brunett ? ;)

svar: Jaaaapp :) men färgar jag det kommer jag ju aldrig få tillbaka min vanliga färg, … och jag tycker den är fin (a)


jag saknar dig ska vi ta & vara snart ? (L)(L)

svar: Suuuuuuuuuuure sötan :*

 

vart gör du din blogg design ?

Svar: i Photoshop CS4


vad gör du på fridtiden ? ( jag har inte läst din blogg )

svar: Jag sjunger, är med kompisar och FOTAR ! :D


vad är ditt favo program :D ?

svar: VAMPIRE DIARIES !!! :D

 

hur såg du ut när du var liten? beskriv gärna själv vad du tycker och lägg gärna upp en bild :) <3

svar: ssjäälvklart ! Haha, jag tyckte jag va söööt när jag va liten, haha, iaf sötare än va jag va nu, :P

 

Hemskaste som någonsin hänt dig :D

svar: Oj du, ehm haha, ja har bara varit med om pinsamma saker :omen det var nog när Rune dog.. saknar dig <3


din favo mening?

Svar: eehm.. jag har ingen aning :o haha :P


favo tandkräm?

Svar: jag änvänder en sjuukt bra just nu, den heter: Pepsodent white now


favo färg?

Svar: ehm rosa, röd, svart, vit, blå grön, haha, jag gillar alla färger ! :)

 

favo butik?

Svar: Gina Tricot och H&M


favo hår?

Svar: Hår ? Eehm ja vene :P

välja mellan:
brunt/blont?
lång/kort?
stora/små läppar? Fast inte för stora :P
godis/chips?
läsk/saft?
sjö/hav?

beskriv dig själv

Svar: höhö, en ruuulig och pratglad tjej :P haha,


hur mår du?

Svar: Jag mår bra :)


vad är det bästa med dig?

Svar: Det bästa ? Att jag har de bästa vännerna i världen <3


vad gillar du för musik smak?

Svar: typ allt :P

 

skulle du kunna var biusexuel ?
inget illa menat ? :)

Svar: -

 
favoplagg ! - jag älskar linnen, verkligen ÄLSKAR, och nu så tycker jag den här är sjukt fin, men den är för stor..


hur jag sminkar mig:
1. foundation -  max factor miracle touch
2. puder - maybelline dream mat powder
3. mascara - maybelline the colossal volum express
3. ögonskugga - brun h&m
4. rouge - Isadora perfect powder rouge



och så här såg jag ut när jag va liten :)
0 - 9 (y)


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Postat av: Anonym

åh, vampire diaries ÄÄGER! <3

& du va jättesöt när du va liten.. :D

2010-05-14 @ 19:48:19

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: