shuuuuuuuuuuuuue :)

hejsan sätnosar.

Nu har jag kommit hem från en underbar eftermiddag/kväll, den spenderades med det hääääärliga gänget från tonår :D:D:D vi träffades vid fyra och gick sen en bit och tog 13 till elmia, och så gick vi och bowlade, jag kom självklart sist, meeeen det är inte att vinna som är det viktigaste :D haha, aja, sen skulle vi till Vasaspåtå men det va stäängt..  så vi käka PIZZA ! höhö, jag och plym delade på en kebab, jag tycker alcamos pizzor är mycket bättre ! haha, men de gick och äta :D haha, sen så väntade vi på bussen och flummade.. haha, sen så åkte vi hem, och på bussen, assu ni skulle varit med! haha, plym - OMG ! haha, så söt äru gumman, och linda, ditt skratt ! höhö, och alla andra säta människor som va med, ni är underbaraah ! aja dagen har varit grrrrrrryyym !


 jag vaknade typ mellan 9 och 10, gick upp och slaaaappade :) haha, åt lite frukost och så.. sen så duschade jag och sen klädde på mig och fixade håret, sen så åt vi, och så pratade jag med mor och gick runt i trädgården sen gick jag till st:olofsgården och aah, så gjorde vi allt jag skrev + lite till :P
haha, dagen har varit bäääst ! haha, aja, nu ska jag titta på Bones sen läsa och nana, ha det bääääst !

puuuuuuuuuuuuuss ♥♥

visst är jag ruuulig ?


Postat av: plym

jag är tamigfan bäst !! :D (L)

2010-05-16 @ 20:47:21
URL: http://pplyms.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: