whiiiuhuu :D

hejsan !

lördag - söndag, guuuuuuuuuuuuud vilka underbara dagar ! Tjejkvällen var suuper kul, och den va Elin (Nevnarien) som va med och höll i det, och jag typ ääälskar hennes bilder och får otroligt mycket insperation därifrån, det va sviiinkul, och jag har inte lagt in bilderna än, men det ska jag göra imån, + bilderna från fotodagen m. skolan, aja, vi åkte hem till mirre, käka pizza och gick ut och red, det va sviiin kul, haha, sen så gosade vi med Miss Majus kattungar, såååå söta, och Lollo har öppnat ena ögat !! och Jossan är jätte tjock ! haha, KATTUNGEN inte Josefin höhö, och Catwoman va sviiin cuuul, höhö, hon hade 2 svarta sträck under ögonen :P hihi aja, sen tittade vi på Twilight ! ;D lika bra som vanligt, och sen så nanade vi och på morgonen cyklade vi  ner till sjön och fotade lite sen så cyklade vi tillbaka för det började regna, och jag tappade mitt kamerafodral men min mobil i, så den är helt söönder .. :( höhö, aja, sen så hoppade vi och myste i hööööööö och så gjorde vi en ruulig film :) haha, sen bakade vi och matade kattungarna :) höhöm så söta är de när de tuttar, höhö, sen kom jag hem och har typ halvsovit och BAKAT ! just nu väntar jag på att den ska bli kall, och jag tror den är det, sååå ha det bäääst !

puuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥

bilen är från fotodag m. skolan



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: