heeej :D

hellu :D
·
har varit ock klippt mig, mitt hår ät kort, jag visste att det skulle bli det gör att det var så slitet, men det är kort.. annars blev det la bra, mkt tjockare känns det som :) haha, efter skolan åkte jag till lasse en stund, sen åkte jag hem och åkte till frisören och nu är jag hemma ! vrååååååååååååååååååååååååååååååååålhungrig  ! och vet ni ? JAG KLARADE ATT DYKA, 2 GÅNGER ! fattar ni hur glad jag är ! :D haha, efter vi badat åkte jag, mirre jossan och natha och käkade KEBAB ! :D jossan h kom oxå dit, fast hon åt inget, haha :D det var svin gött iaf, nu ska jag äta, sen ska jag läsa och sova, så ni får ha det så bra ! :D
·
puuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: