engelska prov imån och MVG- på geografi provet !

ajjemen, ni hörde rätt ! haha, lilla lollo fick MVG- på norden provet ;D skit nöjd, haha, jag gick ju iaf inte IG :P imån är det engelska prov och jag puggar som jag aldrig gjort förut ! :oo Blir nog stan med mirre på fredag, sen så ska jag börja plugga till tyska provet och så ska jag börja öva på glosor som vi har tills på fre oxå, har börjat läsa världens bästa bocker ! haha, Prinsessan och mördaren och så hette den andra ngt med ett hus, haha, har den i skolan, så kan inte springa och kika på vad den hette :P haha, skrivna av Magnus Nordin, helt kär i hans böcker :D hihi, jag ska fortsätta plugga, sen blir det halv åtta hos mig och sen ska jag plugga och sen sova :) haha, och förlåt ! jag vet att jag inte skriver alls ofta, men assu jag hinner inte, och sätter jag på datorn är jag inne och söker på ngt lr ba lyssnar på musik, aaaaaah, jag är stressad -.-' jag kommer inte hinna med mitt liv mer ju ! allt består av plugg, och juste, sa jag att jag hittat ett par skor ? om inte, JAG HAR HITTAT ETT PAR SKOR ! :D ni får bild när jag hinner, ha det så bra !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥




Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: