tyska prov imån :s

 hejsan !

har varit hos eve en stund, vi har pluggat och ätit pannkakor :D hihi, tyskaprov imån ! det kommer säkert gå jätte bra, men jag är skit nervös typ :P fick tillbaka engelskaprovet, det blev ett VG :) jag ör nöjd höhö :D så nu pluggar jag som vanligt, nästa vecka är det svenska prov på tisdag och fysik på tordag, sen är det äntligen lov!!!!!!!!! kommer bli såååå skönt att de en veckas ledighet efter allt pluggande :P allt är bra med mig annars, har sovmorgon imån oxå, för tekninken är flyttad till kemi lektionen så vi har ingen teknink på morgonen :) men nu ska jag läsa lite, ha det så bra !

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥ 



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: