hemmahemmahemmahemma !

hejsan ! :D
kom hem igår, planet var en timme sen så vi var hemma typ tio, halv elva, sen åt vi och åkte hem och jag somnade direkt ! :P haha, veckan har varit helt sjukt bra ! :D vädret har varit underbart hela veckan, och personerna som jobbade där va as hääärliga ! :D haha, jag saknar mallorca ska ni veta ! det känndes så tråkigt att åka igenom jönköping, det var inga små butiker vid vägarna, inga palmer, och man såg inte havet .. :P skit härligt har det varit iaf ! :D såg en skölpadda och en bläckfisk ! :D haha, skit fränt, vi åkte ut med en trampebåt och ena gången såg vi en sköpladda och andra en bläckfisk, lite små laskigt för mats hoppade i typ jämte den :s men ingen hände som tur va ! det var ngn typ räddningssak oxå, lr så bra övade dom :P skit fränt :P haha, jag ska äta nu, men jag skriver mer när jag är klar ! bilder kommer nog inte idag, har en hel del att ränsa ! :P haha, ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: