mallorca del 4



hejhej, allt är  bra, provet idag gick bra tyckte jag :D haha, alla sa att det var jäääääätte svårt, men assu jag tyckte det var svårt, men jag kunde ända det typ :P haha, ehmm nu idag har jag ba slappat och ätit pizza ! :D haha, min söta momo och mofa kom med hem med det till mig, i love you ! <3
ehm, nu är det bara kemin och tyckan kvar, sen är det helg, och då ska jag te mirre, jag åker direkt efter skolan, så jag kommer inte skriva då :P haha, ehm, sen på söndag ska vi fira famo, och sen ska jag till kyrkan och få min bibel till konfan :) haha, missade ju det när jag va på mallorca ! sen så är det en ny vecka och nya tag! :D haha, ni ska få veckans låt oxå :D haha, ha det så bra !

puuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: