såååå :P

haha, nu är jag klar, haha, va ba inne på facebook en liten stund :P haha, nu ska ni iaf få veta vad vi gjorde alla dagar :P huhu :D

fredag: väntade på flyget (som va för sent)
lördag: kom till hotellet typ halv fem (på natten) vaknade, åt en aaasss god frukost, badade i havet/polen soolade :D hyrde båten och såg skölpaddan, åt, solade badade sov. höhö
söndag: solade badade, på kvällen va det Michael Jackson shoooow :D:D
måndag: gick upp tidigt som saatan ! hyrde bil och åkte till drakgrottorna (skit fränt !) tror det låg i Portocristo :P sen så åkte vi upp i bergen och badade i formenta :) på kvällen var det Karaoke, jag pontus occ atti va uppe och sjöng :)
tisdag: Tog taxi till "old Alcudia" där det var marknad, shoppiiing shoppiiing ! :D sen så tog vi taxi tillbaka och då badade och solade viii :) på kvälllen var det ABBA show :)
onsdag: Sol&Bad ! hyrde båt och då såg vi bläckfisken :P badbadbad och solsolsol :) på kvällen var det ngn akrobatik show :P as coolt ! :P
torsdag: Sol&Bad tog taxi till Port d' Alcudia :) va vid hamnen vid alla fräna båtar m.m sen så tog vi bussen hem, tog ett kvällsdopp och sen tittade vi på "oh what a night" det var 60 70 80 och 90 tals musik, skit bra ! :D haha D:
fredag: Sol&Bad, gick i affärer och sen buss till Palma, där flyget gick hem till kalla sverige..

det var typ allt, jag skulle velat stanna tills på måndag, för vi gjorde ju saker hela tiden, så det var inte så där jätte mycket sol och bad :P haha, och så var det aktiviter hela tiden, vatten polo, vatten gympa, spinnign, fotboll, pingis, basket, pilbåge (som vi missade :() aah och massa mer ! stranden va helt fantastisk! :D allt var underbart! hoppas alla har haft en lika mysig vecka som jag har ! :D haha, sen så var det buffé varje dag oxå, det var skaldjur en kväll, tex-mex en kväll, och typ godis och massa godsaker en kväll, maten va jätte god, Hotellet vi bodde på hette VIVA BLUE, ska ni till mallorca tycker jag ni ska åka dit ! tog typ 2 min att gå till stranden :D haha, och alla som jobbade där va helt underbara ! :D:D nu har skrivit en massa :P haha, jag ska göra massa läxor nu .. och plugga till prov och så, så bilderna kommer nog imån :P kanske några ikväll, men jag ska packa upp det sista oxå, hela min säng är full av käder, saker jag har köpt och massa :P haha, ha det så bra ! :D

puuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: