kul...

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :)
hehe, ligger i min säng med huvudverk och ont i halsen.. inte så roligt, något som var väldigt roligt var lägret :D massa skratt och lama personer :D haha, hade det väldigt trevligt där, sov dock inte så mycket, så nu är man ju trött.. MEN DET ÄR DE VÄRT! :D hehe, mirre va här en liten stund innan hennes mamma kom och hämtade henne, vi tittade på barnvaktsökes konstig film.. hehe, och nu har jag tittat klart på the last house on the left tror jag den hette :) mycket bra faaaast vääääldigt lik en annan :s hehe, men nu ska jag ta en strepsil och en alvedon och sova, prao imån, börjar halv 9 åker till sjukgymnasten - hem - chilla (h) haha :D men ha det så bra! :D
·
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: