i love you boy, nothing is going to change that..

SHA.
FÖRLÅÅÅÅT för kass uppdatering, har inte riktigt haft lust/tid.. men det ska bli bättre, jag lovar!
after school följde söta miranda med hem, vi åkte direkt till olofsgården och så sjöng jag, det gick bra, men det är svårt.. ska sjunga på miriams begravning imån, tror inte jag klarar det, men vi får se..
efter sången åkte vi hem och åt paj (y) seeen kom cassandra, och vi kollade på olika saker på datan, sen gick vi till konfan, kom hem för ngn timme sen, joooooakim följde med och vi ahr suttit och drygat oss (y) haha, han gick hem för ca 5 min sen, nu ska jag besöka duschen i en timme eller ngt, ge min mage lite föda och sen sova. oo titta på vad jag ska ha på mig imåg, va kan man ha på sig på en begravning? jag vill ha ngt fint, men jag har bara "vanliga" kläder.. fick låna lite av mirandut som jag ska testa (y) hehe, aja ha det bra!
·
PUUUUUSS ♥♥
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: