shoohooo

hej, sitter och svettas som en jävla gris :o men det är ju bra, för då sjunker febern :D
haha, mår liiite bättre, har ju då inte lika mycket feber som jag hade i går och i förrgår, va på vårdcentralen och kollade om jag hade halsfluss eller körtelfeber.. hade inget av dem, så det är ngt jävulskt virus som tycker det är jätte kul att plåga lilla lollo.. tog blodprov för första gången.. sviin läskigt :o hehe .. aja, halsen är förjaavlig.. fyfan va ont det gör.. har fått i mig lite yoggiiiii det är ju bra :) skit kul att man har fått världens mensvärk just nu oxå :D LIVET LEKER JU.. woho.. men jag ska gå gör ngt, för jag får väldigt ont i huvudet av att sitta vid datan känner jag.. så hejdå PUSS
·
aaw :D


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: