världens bästa rubrik (y)

Lisa om fan.:
Vem är Miriam?
·
svar: Miriam är min mammas mormor, så det blir min gammelmormor :)
·

·
halloooo :D
har varit hemma ett tag nu :) efter skolan åkte jag ner till stan med jossan mirre och berra :) och så åkte jossan hem och så kom andra jossan :P haha :D as mysigt hade vi iaf, lr jag tyckte det :D hehe.. när mirre åkt hem och berra och sen jossan så kom mamma och hämtade mig och så åkte vi upp till miriam, hon va piggare, men hon hade riktigt ont när vi va där, klöktes och andades läskigt och ne.. fy det var inte kul att se.. gillar inte att hon mår som hon gör :( jag mår bra förövrigt... ont i magen.. som vanligt, men annars är allt okeeeej :) ska sätta på en film, äta ostbågar och slappa! :D blev ett par byxor, trosor, armand och en tröja rikare efter dagen :D haha, ni får bilder på det imån :) men ni får ha det så bra ! och god natt!
·
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss ♥♥


Postat av: saraaa

heeeeeeeeeeeeej :-D

hur går det med headern? :) <3

2011-01-22 @ 12:50:12
URL: http://warell.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: