chili tai med väsldens bästa klass ♥

skolan - as go, händer inte så mycket nu sitter bara och pratar hela dagen, vilket också är väldigt mysigt :D haha, efter skolan åkte jag och mirre ner till stan, hittade ingen och kortbyxorna jag letar efter finns inte! :oooo damp. menmen, vid lite över sex mötte vi jossan, elin och jossan och gick in till sf och satt och pratade tills resten av klassen kom, då gick vi och t på chili tai :D så jävulskt gott vare! åt mongolisk (?) hehe, buffe, otroligt gott! haha, efter det åkte jag och mirre hem, hon stannade här i kanske 20 min, sen kom hennes pappa o hämtade henne, stack ner till haga o träffade felix joakim o daniel en liten stund och nu är jag hemma, har bytt om till myskläder och är redo för sängen! LEDIG IMÅN! så jävla gött, haha, får se vad jag hittar på :P men ni får ha det så bra! PUSS


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: