JAG DOG NYSS :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

OMFL! :OOO ngn på fb hade laddat upp trailern till breaking dawn JAG DÖR, fyfan, assu jag var nära tårar, så jääävla fin! whoos! det var inte särför jag tänkte göra detta fina inlägg haha, tänkte berätta om min mysiga dag :) skolan va helt okej, är väldigt härligt för man gör inget på lektionerna typ, så najjjs! :D haha :D aja, after school har jag spenderat dagen med evelina :) myspys, nu ska jag sova och hoppas att det slutar föra ont i min rygg, INTE SKÖNT. nepp, verkligen inte ............................ men ha det så bra och god natt, PUSS ♥
·
DÖR - med STORA bokstäver.



Postat av: Miss Amanda

sv: Tack så mycket :D

Jao, min dag har väl varit okej (a)

Vad har du gjort då?

2011-06-07 @ 23:10:18
URL: http://amandabernstrom.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: