you just broked my heart..

HEJ.
snart blir det grillat och mys med familjen, rätt soft dag har det varit, nu längtar jag bara till att få sova.. nu ska ni få veta några mycket intressanta saker som ALLA måste skriva upp och det är dessa - jag har tårar i ögen och det svider för jag skar lök... - jag skar bort massa skin på tummen (som hänger kvar) när jag skar morötter.. - jag gick in i en bräda och skar upp lilltån.. - pappa har sågat massa brädor som jag höll i, skrapade upp benen ett antal gånger - det ser ut som om jag blivit slagen för jag har blå målafärg överallt som inte riktigt går bort - hela armen är blå för jag inte märkte att jag fick färg där igår, och nu går inget bort! :o - ANTECKNA! - vi fick just besök och när jag skulle gå tillbaka till datorn gick jag in i bordet med låret..
så.. NU FÅR NI HA DET SÅ BRA! pusss ♥
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: