DET ÄR TYP 100 M SNÖ UTE?!??!?!? :o

hej, har damp?! det har kommit massa snö inatt? :o haha, kul att jag cyklade hem och tänkte typ "åh va skönt att man kan cykla, snart kan man börja med skinnjacka och sommaern kommer snart! :D" och nu ba bad mamma mig titta ut genom fönstret och det är massvis med snö? :( inte kul.. iaf, jag är snart klar, ska bara ta på mig en tröja föna håret och äta, sen är jag klar :) mirre och jag åker till a6 direkt efter skolan, sen åker vi hit, hennes mamma kommer vi åker och kollar på en sak sen följer jag med dom hem, sover där och så hoppas vi att mamma kan hämta mig imån ( hon bor ju i skogen, och man kanske inte kan köra? ) hehe, här har ni dagens:
strumpbyxor: monki
linne under: h&m
t-shirt: h&m
armband: ?
ring: åhlens

och det "vackra" vädret..



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: