i can’t take it no more, i've never felt like this before


hallo där kött o blåbar! :D sean banan här (y) hemma nu, fick hem ett linne och ett par kortbyxor, men är osäker på storleken.. köpte en 36 och den sitter bra i midjan, men vid rumpan är sen stor.. hehe :P åker nog upp och byter till en 34a på måndag :) aja, hade det väldigt mysigt! :D köpte hem lite gott från malmborgs och satt ute på altanen och fikade, helt underbart!! nu sitter jag och lyssnar på musik :) ska nog titta på en film och börja mysa innan alla andra kommer ;) haha, fast det är lååångt kvar.. mirre kommer vid 5 sen kommer resten vid typ 8 :) och innan dess ska det upp madrasser i lillstugan och byta mamma o pappas tv mot den i lillstugan + koppla in högtalare + datan till tv:n :D haha, ska läsa hemkunskapen en gång innan allt detta oxå ;) haha, som ni märkt är detta ett lååångt inlägg.. kanske ett tecken på att jag har fått tillbaka blogglusten? :D:D::D:D:D:DD::D:DD::D SÅ BLOGGEN KOMMER INTE FÖRSVINNA :D inte än på ett tag iallafall :P haha, vet inte varför jag fick för mig att sluta blogga? tänker man efter så är det ju helt underbart ba kunna skriva av sig all skit eller allt bra som hänt under dagen eller så :D hehe, har ni sett att jag har en ny header oxå? :) cute ~ hehe, hoppas ni orkar läsa och fortsätta läsa allt mit babbel om allt och inget :) HA DET SÅ BRA! puuuuuss ♥♥
·
bara för att ni fått en maaaassa text får ni oxå en bildbomb ;)
·
chey som diggar solen


·
UNDERBART.
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: