We're the people, the lucky with the fragile bones

shue :D
·
hade sjukt härlig dag idag :D va ledig på slöjden så jag hade håltimme mellan 10.20 - 12.50 så jag mirre och simon åkte och käka pizza/kebab, skeeeta gott! :D sen åkte vi hem hit och åt muffins och drack julmust (y) haha, satt och göttade på altaten vilket jag tyckte va underbart, men simon och mirre klagade bara på att de fick solen i ögonen.. hehe, sen gick vi till skolan, och mirre glömde (självklart) sim mobil här så hon följde med hem och hämtade den, och simon oxå, för vi lämnade hans julmust här (y) hehe, sen så gick jag och sjöng och fixade prao plats, hihi :D sen kom jag hem, blev skit arg.. har pratat en massa med min kära mor så nu är jag lugn, men imån.. fifan.. jag berättar imån, för annars kan det bli fel.. nu ska jag iaf plugga till biologin imån, läsa igenom engelskan och plugga tyska.. tror jag tittar på en film lr ngr samtidigt så jag inte blir för uttråkad.. hehe, vet ni? jag har ett as bra sätt att plugga om man bara ska läsa, och det är att man typ lyssnar på ngn musik och så sjunger man texten som står i boken, roligt och man lär sig - faktiskt, lr jag gör det :D hehe, tror jag ska ut och klirra lite på pianot i lillstugan, känner för det nu :D haha, aja, för jag är ju så gryyyyyym.. och sheeeena mors vilket inlägg.. hehe :D meeeeeeeeen haha, aja, ha det bra!
·
PUUUUUUUSS ♥♥
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: