Dag 09 – Min tro och Dag 10 – I min väska

Dag 09 – Min tro
Dag 10 – I min väska
dag 9 - lite passande :D haha, jqg tror på att det finns någon där uppe :) lite saker som det sägs  att jesus gjorde o så tror jag inte på, men det mesta :P haha, jag tror att när man dör kommer man träffa alla man älskar, aah, hehe, vet inte riktigt hur jag ska beskriva det jag tänker på när jag hör ordet tro, men det jag skrivit är väl ngn sammanfattning av ngt slag :P
·
dag 10- japp, fick ju nu en ny väska, som det inte finns ngt i nu :P haha, men i skolväskan har jag som alla andra (?) skolböcker :D haha, och almanacka, har oxå bindor och tamponger hehe, handkräm och ibland lite pengar :D haha, och i den väska jag har när man går på stan typ :P haha, har jag tuggumi, oftast hörlirar om jag inte glömmer dem, plånbok, läppsyl, oxå bidor/tamponger ehm.. nycklar och mobil så klart :D haha, sen så är det nog inget mer, haha :P japp, meeeeeeeeeeeeeeeen HEJDÅ pöss ♥
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: