fick hem lite :) är på väg till haga så ni får bilder imån puss <3


Postat av: alexandra | fotoblogg

sv; tack :)

hoppas du visar vad du köpte på bloggen senare!

2011-05-25 @ 21:12:28
URL: http://randomabilder.blogg.se/
Postat av: Tilly

Jag skickade ett hej :) på facebook chatten men han svarade inte :( Problemet är att jag går i 7an och han i 9an. Han kanske tycker att andra äldre tjejer är snyggare och dem får han lättare kontakt med. jag ahr varit så arg på mig själv sen jullovet för jag sa att då skulle jag ta första steget, men nu när sommarlovet närmar sig och han börjar gymnasiet kommer jag alltid undra, kunde det blivit nåt? Men jag är rädd att om jag försöker få kontakt med honom så börjar han sprida rykten! jag är så förvirrad, på ett sätt vill jag att han slutar så jag kan glömma honom men på ett sätt inte!

2011-05-25 @ 22:28:40
Postat av: Tilly

Jag skickade ett hej :) på facebook chatten men han svarade inte. Problemet är att jag går i 7an och han i 9an. Han kanske tycker att äldre tjejer är snyggare och lättare att få kontakt med. Jag är så arg på mig jälv för ända sen jullovet sa jag att jag skulle ta första steget men nu när sommarlovet närmar sig och han börjar gymnasiet kommer jag alltid att undra, kunde det ha blivit nåt om jag vågade? PÅ ett sätt vill jag att han slutar så jag kan glömma honom men på ett sätt inte! jag är så förvirrad och funderar på att ge upp nåt jag inte ens startat!

2011-05-25 @ 22:33:49

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: