och häääääääääääääääär har ni dem.

Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Dagens sötis
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 23 – Det här får mig att må bättre - mina vänner och min familj! det är livet! musik får mig oxå må bättre, men beror på vad som hänt :P
Dag 24 – Det här får mig att gråta - bråk, folk som skriker och onödigt tjafs, låtar som påminner mig om dåliga saker
Dag 25 – Dagens sötis - videon ↓
Dag 26 – Mina rädslor - att nån dag ska allt gå åt helvete och bli fel.. SPINDLAR och småkryp..
·

Postat av: alexandra | fotoblogg

sv; får du gärna om du länkar min blogg och skrivet att bilden är min :)

2011-05-24 @ 21:39:31
URL: http://randomabilder.blogg.se/

Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: