svaaaaaaaaar

1 .din framtid på ett kakfat, vad vill du bli?

svar: jag vill blir lågstadielärare (a) hihih, i framtiden vill jag ha en man, 2 eller 3 barn ha ett stort fint hus och må skit bra! familj och vänner ska oxå ha det bra! :D

-

2. favvismat?

svar: OJ! jag älskar allt! :D haha, fast kyckling, ris och beasås är nog favvismaten just nu ;)

-
3. vad händer i höst, något skoj du ska hitta på?

svar: inte den blekaste aning, inget planerat än, men det kommer npg massa skojsiga saker! :D

-
4. NÄR TAR VI EN HELG DÄR VI FÅR SKRATTA SÅ ATT MAGEN GÅR SÖNDER??!?!?!

svar: jo cassandra, DET SKA VI HA SNART!!!!!!!! :D:D:D:D:D

-

5. Varför började du blogga?

svar: vet faktiskt inte riktigt, men ville nog bara ha ett ställe där man kunde skriva av sig, och så hade ju alla andra det :P

-
6. Är detta din första blogg?

svar: japp! fast jag har haft andra bloggar som jag testat design och om jag ska göra om ngt på bloggen på :P
-

7. Använder du smink?

svar: mascara och kanske ibland kajal :P

-

8. Vilken kamera har du???

svar: En canon 1000D
-

9. Vilken sorts musik lyssnar du på??

svar: typ allt, har ingen riktig musikstil, får tips och så från vänner och andra bloggar :)

-

10. vad älskar du mest i livet?

svar: min familj, mina vänner och musik :)

-

11. om du fick bytta liv med en bloggare, vem?

svar: Kenza! hennes liv verkar så perfekt! skulle inte sitta fel att byta med henne!
-

12. favorit outfit i garderoben just nu?

detta: med ett snyggt halsband och fräna ringar ;)

-
13. dröm yrke om du fick bli vad du ville?

svar: artist, helt klart!
-

14. om du fick drömma fritt och utan gränser, hur såg ditt liv ut om 5 år då?

svar: skulle flyttat till USA och gift mig med robert (!) ha en sångkariär och vara stenrik!

-

15. Om du fick en miljon, vad skulle du göra för pengarna?

svar: skulle nog spara undan en hel del, men skulle nog köpt en lång och härlig resa till mig och familjen :) och jag skulle sparat pengarna till körkort, lögenhet, bil o sånt ;)

-

16. är du oskuld?

svar: ajjemen
-

17. är du kär i någon just nu?

svar: robert ?! hahah! nä men tror inte det..

-

18. Lollo , berätta mer om din kamera, vad harru för ngn ?

svar: Jag har en canon 1000D och ett objektiv 75-300mm, haha, vad ska jag berätta om den.. den är grym :D haha, min lilla bebis, älskade den från första gången jag fick den! och det är den bästa julklapp jag någonsin fått! :D

 



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: