vi va barn då

Emma H om nails:
Hej! Jag har också en blogg på blogg.se och jag undrar hur du gör så dina bilder är så stora, skulle vara jätte tacksam om du skrev ditt svar i ett inlägg :)
Emma H om nails:
Hej! Jag har också en blogg på blogg.se och jag undrar hur du gör så dina bilder är så stora, skulle vara jätte tacksam om du skrev ditt svar i ett inlägg :)
·
tjo! jadu, jag har ju en stor stilmall och jag fotar med systemkamera så bilderna är ju rätt stora från början, sen laddar jag upp dem med 900 i bredd och då blir dom så stora :P men orgnal bilden måste ju vara stor för att du ska kunna lägga upp dem, jag brukar ha som "regel" att bilderna ska vara minst 900 x något i bredd och höjd :) kraaammm
·

·
dagen har varit rätt go, mötte upp ebba, filippa, richard och adam efter skolan, åkte sedan till stan och träffade tobbe, kom hem och nu ska jag äta fett go mat och chilla hela kvällen! hare svin gött allesammans! :D
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: