true blood.

Hejsvejs :)
var borta hela dagen igår, åkte till miranda och pratade en massa sen så gick hela fam svensson på bio :) efter så gottade vi oss med varsin hamburgare från max :) IDAG så åker mitt kära hår bort. YES jag ska klipp amig, det blir kort idag.. det är så slitet har ingen volym och ser hemskt ut.. så jag ska prova ngt nytt ;) fast jag ska inte klippa så kort, bara halvkort, och trivs jag med det så åker mer av! haha, sen så ska jag träffa linnéa, vi ska på bio ;) hahah.. men man måste tjocka sig lite under lovet :P aja, om en timme möter jag upp mamma och då går vi en sväng på a6 och ikea sen så sitter jag i en stol hos eva... hehe, men hare så gött! PUSS
·


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: