jag är född som en superhjälte

Det känns som att ibland, när jag står fast så växer jag, ingenting står över mig
jag vill känna känslan av att vara där ingenting kan stoppa mig
Jag känner det nu, jag står på toppen och jag tittar ner
 
i don't care, i love it. 
 
And never, never, never stop for anyone, tonight let's get some, and live while we're young
 
Du kan få precis vad du vill, prinzen
 
Släpp allt och känn hur vi lättar, finns inget som kan fucka det jag känner just nu, för ikväll så är vi hjältar, staden är vår, vi gör saker som man inte får, tillsammans kan vi gå mot rött, lämnar allting bakom mig, ikväll så går vi över gränser för, vi kan göra vad som helst, så låt oss ta vår chans, oavsett dag och natt, låt solen ta ett varv







Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: