det är så logiskt alla fattar utom du.

halli hallå mina fina läsare. idag mår jag toppen! ett litet minus är att jag knappt kan prata och att min hals är kaputt, men det hindrar inte mig! efter skolan drog jag hem till min bebis och pluggade en massa där. skönt att ha allt gjort nu! så man är fri från allt plugg i helgen, för det brukar alltid bli så.. att man skjuter fram allt en dag, o en till tag o ännu en tag, sen sitter man där, nästan lipfärdig, på söndagskvällarna och har läxor upp till öronen. och det är inte kul, nej verkligen inte! hade så igår. men jag somnade. men nu har jag bara tyska kvar tills nästa vecka så det är ju ingen brådska! tillbaka till verkligheten. jag och ebba gick sen till immanuel kyrkan och sjöng i en helt fantastiskt duktig kör. det var första gången jag var där, och javälar i lådan va de var duktiga! helt sjukt! känner mig rätt stolt att vara med i den! nu är jag hemkommen och har nyss provat alla mina kläder för jag hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig. men nu vet jag. det tog bara en timme. tror det är rekordtid! ska iaf lägga mig ner och läsa till svenskan! har slått vad med joel, han får hundra kronor om jag inte läst till s.209 på onsdag. jag är på s.70. KOMMER BLI EN SPÄNNANDE NATT! ha det fint mina kära och ta hand om er.


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: