två låtar med mycket betydelse.

Har du sett nån falla? Ta sig in på gatan, har du torkat tårar du aldrig sett förut? Har du hört nån skrika, så högt att ingen hör? sett stålmannen blöda? Vill ni ha mod så kan jag visa nått ni aldrig kommer förstå. Har inget och förklara, vad vill de jag ska svara? har ingen å bevisa för er, men vill ni ha mod så kan jag visa nått ni aldrig kommer förstå
Jag har sett hon falla, men tatt sig upp mot alla. -Thomas Stenström (vill ni ha mod(?))
 
Hej min gamla vän, det var ett tag sen vi pratade, vi brukade snacka varje dag ja svär jag saknar det. sitter här i studion och försöker göra låtar, men allt för ofta så slutar dom i tårar. jag vet att jag lovaatt alltid köra på men ibland så känns det bara som att det inte kommer att gå, försöker vara stark när jag går igenom motvind, springer överallt du vet Ken jag går stort in. alla är emot mig bror det känns som att jag är ensam, rider i betongen enda stället utan räddslan önska du var här och kunde joina min turné, på varenda jävla sceen så är det som om du står brevé. grabbarna är tokiga du vet hur vi dyker upp, jag ser dig inalera varje gång då vi bryter zütt, jag svär jag tackar dig för alla våra minnen, hoppas du är stolt när du ser mig från himmlen.
jag saknar dig, jag saknar dig min bror. jag sa jag saknar dig, mer än vad du tror. 
vi ses på andran sidan, men tills dess kommer jag sakna dig, sakna dig min bror.
Fan vad jag saknar dig ba sitta här å digga och dirigera mig hur verserna ska ligga. När allt är så tyst så behöver jag din styrka. Hoppas själen av min vän sen kan få mig att lyfta och låt mig ba flyga upp mot himelens rike aldrig titta bakåt bara glömma detta livet. Jag vet att det e sent men min dröm den är kvar och idag så är det du som säger Godnatt till mina barn
Vi ses bror - Ken Ring, Million Stylez (själen av en vän)

 



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: