w.w.j.d.

gårkvällen kommer jag att minnas för alltid. fina vänner jag har.
att spåra ut och bli crazy är fan det bästa som finns. att skita i vad alla andra säger och tycker. bara leva livet och ha kul. kom nyss på att jag ska skriva en uppsats om mig själv på tyska tills på tisdag. tror jag har alla papper i skolan. och jag är för lat och död för att sträcka mig en meter och kolla igenom högen med skolböcker på stolen. kommer spendera hela dagen i sängen och i duschen. för ja, man kan tro att jag hällt en flaska olja i mitt hår. MYS. kolla på tb ska jag också göra. drömma bort mig lite granna. drlmma om att vampyrer fanns och att jag var en av dem. hare fint och lev livet. kötta sönder ikväll. ciao
 
 


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: