Min kärlek

Att du kan vara ifrån mig i några timmar och jag saknar sönder dig är ju bara helt sjukt. Jag kan inte vara ifrån honom. Det går lixom inte. Har sovit en natt utan honom denna vecka och den andra kommer bli inatt. Jag är typ nervös för att sova själv. Det är ju bara helt galet!!!! Hahha asså mina kära läsare, jag har aldrig varit såhär lycklig eller glad eller kär eller mått såhär underbart! Det äger! Frisk börjar jag dock INTE bli. Känns ju som en påle i röven med tanke på att jag börjar skolan om två dagar.. Och börjar med att sjunga för den delen oxå. Det kommer ju inte min röst att palla precis. Men men! Jag är fett taggad på att börja skolan ändå! Träffa alla vänner och spela och sjunga hela dagarna! Plugg o sån skit kan åka in i ett svart hål, men resten får gärna stanna på denna planet! Ha en fin natt! Jag ska försöka sova nu om det inte är helt omöjligt. Och om ni undrar tänker jag ändra min blogg lite, jag orkar inte ta dagens outfit bilder varje dag, eller ta kort på ALLT jag gör. Utan jag vill skriva! Skriva vad jag känner just här och nu. Sen kommer det självklart komma upp en massa bilder ändå, len inte alltid. Bara så ni vet det lixom. Ha det fint nu! Puss



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: