Nytt år (typ)

Jag börjar alltså skolan imorgon. Andra året på per brahegymnasiet, estetisk linje med inriktning musik. Snart är jag halvvägs. Snart har jag bara ett och ett halvt år på mig att bestämma vad jag ska göra med mitt liv. Jag är så sjukt peppad på allt just nu! Kan verkligen inte må bättre än såhär!! (Eller joh, jag skulle kunna skippa ont i halsen o allt sånt) men jag är så otroligt glaaaad!! Och imorgon får jag träffa alla mina vänner igen och bara ha det gött! Så himla taggad på detta året asså, jag är inte minst på skolan, jag blir 18 fucking år när alla terminer är slut!! Ååh detta kommer bli så kul!! O jag lovar att jag ska börja ta tag i allt plugg i tid. Dra ner på allt annat. Göra tid för mig själv så JAG mår bra och verkligen bara njuta! Inatt somnar jag med ett leende på läpparna och pojkvännens tröja jämte mig. Nu välkomnar jag alla drömmar in i mitt huvud tack! Sov så gott alla, puss o kram!



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: