Wihoooo

Ååh allt är så bra igen!! Och jag är så glad att skolan har dragit igång, dock börjar det bli plugg men än så länge är det ändå helt okej saker, typ piano läxa, kör, dirigering, så än så länge är allt prima! Fick ett sånt där urgulligt sms av min fina pojk för ett tag sen, hela jag blir helt varm och lycklig när jag läser det han skriver. Asså vänner, bekanta, familj, läsare, okända, ni anar inte hur oroligt lycklig jag är. Det är sick! OCH SNART SKA JAG GÅ PÅ LARS WINNERBÄCK ASSÅ FATTAR NI GLÄDJEN???? Kommer ju äga så himla mycket ju!! Hans nya låt, utkast till ett brev, är typ grym! Lyssna på den tack! Ska iaf snart sova, har varit jätte trött idag för alla lektioner har tagit på krafterna! Är så himla glad att vi har ny mattelärare och slipper skiten vi hade förra året! För en gångs skull förstår jag faktiskt lite, det känns jävligt bra. Men sov så gott mina fina! Ska kolla om jag har fått något liv på candy crush annars får jag väll sova eller något! Hehe puss



Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: