1:a advent.

 
 
Det är decembet. Det är första advent. Vilket betyder att det är fjorton dagar tills jag firar ett halvår med han jag älskar. Det är fyra veckor kvar till Julafton och snart är det lov. Snart är dett ett nytt år. Nya möjligheter. Nya misstag, nya minnen. Hoppas det kommer snöa en massa så det blir en riktigt fin jul. hopaps ni haft en bra helg för det har jag! 
 
Har fått spendera hela helgen med min underbaring. I lödgas gjorde vi inget i stort sätt. Va ute och gick och åt. Idag var det gudstjänst i kyrkan som barnkören sjöng på, hur fint som helst! När jag kom hem låg en fin pojk i sängen och efter ett tag åkte ci ner till julskyltningen här i lilla jönkan! Hittade en massa julklappar! Nu är det bara Johan och Noah jag inte köpt något till.. hittade också en kofta och ett linne till mig! Krama era kära en extra gång innan ni somnar inatt. puss o kram. 
 


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: