Fett bra helg.




Har haft en super mysig helg! I fredags kom Noah o hans pappa och hämtade mig, så åkte vi till bakeryd och kollade film och sov! Så köpte vi en massa godis o åt och hade det allmänt bra! sen i lördags så vaknade vi jättesent men när vi ätit o så gick vi ner till gymmet o tränade, ja ni läste rätt, jag va med och tränade!! Haha så nu har jag fruktansvärt ont i hela kroppen.. Sen på kvällen kollade vi på när världens mest talangfulla tjej sjöng på insikten, så fruktansvärt duktig!!! Du äger Julia!! Helt sjukt! Hehe efter det åkte vi hem till julle o lagade taco o mös! Sen åkte Noah o jag hem till mig o somnade, och imorse bakade familjen pepparkakor! Super mys! Nu ligger jag och kollar på saw och äter godis, Hahah bästa kombon :)) Hahah hoppas ni haft en bra helg! Puss o kram 


Kommentera här:

Vad heter du?:
du kommer väll tillbaka?

e-postadress: (det är bara jag som kan se)

vad heter din blogg?:

vad har du på hjärtat?: